Prodejní dovednosti

Podpoříme vás v tvorbě excelentních týmů prodeje a zákaznické péče.Těžíme z kombinace bohatých vlastních prodejních zkušeností a dvacetileté trenérské a lektorské praxe. — Jsme dobří v nacítění se na člověka. To nám umožňuje velmi přesně cílit témata a metody rozvoje.

Co a pro koho umíme řešit

Obchodníci

  • zákazníci — získávání a retence
  • výběrová řízení
  • klíčová jednání — prezentace, roční kontrakty, úpravy podmínek
  • zvyšování prodeje dle produktů

Business development manažeři

  • balance podpory a kontroly
  • určování správných cílů a aktivit
  • sebeřízení
  • individualizovaný přístup

Obchodně techničtí pracovníci

  • příjem poptávek
  • čtení nákupních signálů
  • styl komunikace se zákazníky — osobní, telefonická, elektronická
    cross-sell, up-sell
  • řešení reklamací a složitých situací

Manažeři obchodních týmů

  • individuální prodejní plány
  • společné návštěvy zákazníků
  • individualizovaný leadership
  • analýza prodejních činností a výsledků
  • kontrolní rozhovory
  • individuální koučování

Pro všechny

  • vyjednávání a argumentace
  • řešení námitek
  • práce s cenovými informacemi
  • typologie zákazníků
  • typické aspekty obchodní práce
  • REMARKABLE CX (customer experience)

Naše rozvojové programy jsou uvěřitelné, prakticky orientované a zábavné.

Jak dosahujeme efektivního rozvoje

Bez vás to nepůjde. Potřebujeme přesně vědět, v jakém stavu je váš tým. Budeme se detailně ptát, co potřebujete. Co vaši obchodníci řeší, jací jsou. 

Většina skvělých obchodníků se nenarodila jako prodejní borci. Schopnost koncentrovat se, realizovat rutinní činnosti, naslouchat klientům a zejména schopností učit se z vlastních chyb a slepých uliček, se k excelenci cílevědomě propracovali.
Neteoretizujeme. V našich tréninkových programech pracujeme na budování silných postojů vnitřního vítěze, zakládáme ho na sebedisciplíně, pevných návycích a kvalitních komunikačních a manažerských dovednostech. S celým tréninkovým projektech současně pracujeme jako jedním z modelových obchodních případů, kdy trenér je v roli obchodníka/dodavatele a účastníci jsou v něm v roli zákazníků. Aktivně s celým procesem pracujeme a ptáme se, jak jim vše vyhovuje, kde vnímají naše chyby, co by udělali jinak…. podobnou reflexi následně aplikujeme na jejich obchodní případy.

01

Analýza potřeb společně se zadavatelem

02

První návrhy možných přístupů k řešení

03

Společná kalibrace celého projektu

04

Pilotní fáze (beta verze), realizace, korekce

05

Realizace naplánovaných kroků a opatření

06

Hodnocení realizace a dosažených výstupů

07

Návazné aktivity

Principy úspěšnosti našeho přístupu

Rectangle 242-min

Prostředí důvěry umožňující autenticitu 

Koučovací přístup a intenzivní práce s otázkami. Nekážeme velké pravdy. Diskutujeme nad reálnými zkušenostmi jednotlivců a společně kalibrujeme best practices.

město bez obličejů 3

Práce s reálnými situacemi účastníků i lektora

Trénink praktických dovedností, zaměření na využitelnost v každodenní praxi

Vedeme účastníky ke sledování vlastních rozvojových cílů, osobní zakázky během tréninku

Rectangle 242-min

Modelové situace  jako bezpečné prostředí pro trénink

Chyba je přítel, zvlášť v tréninku. Kdo nechybuje, nerozvíjí se.

proces-burger-min

Podpora otevřené zpětné vazby mezi trenérem a účastníky a současně mezi účastníky/kolegy navzájem

Pestrá a poutavá forma skrze pohyb, audio, video, humor a gamifikaci

Rádi se s vámi spojíme

A děláme toho mnohem víc…